مرحبا بكم فى دردشة ومنتديات الذكرى شرفت ونورت تواجدك للمنتدى
مرحبا مليونـ ..

مرحبا .. مع كل شروق شمس وغروبها
مرحبا .. عدد نجوم السماء اللامعة في الأفق
مرحبا .. حين تتلاطم أمواج البحر
مرحبا .. عند سقوط قطرات الندى على الزهر
يسعدنا تسجيلك في منتدانا المتواضع

مع تحيات
اداره المنتدي

مرحبا مليونـ ..

مرحبا .. مع كل شروق شمس وغروبها
مرحبا .. عدد نجوم السماء اللامعة في الأفق
مرحبا .. حين تتلاطم أمواج البحر
مرحبا .. عند سقوط قطرات الندى على الزهر
يسعدنا تسجيلك في منتدانا المتواضع

مع تحيات
اداره المنتدي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
عشرت صاحب زمان ياناس قليل الاصل 0t152554

عشرت صاحب زمان ياناس قليل الاصل

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

عشرت صاحب زمان ياناس قليل الاصل Empty
مُساهمةموضوع: عشرت صاحب زمان ياناس قليل الاصل   عشرت صاحب زمان ياناس قليل الاصل Emptyالإثنين سبتمبر 29, 2008 1:44 am

عشرت صاحب زامان يا ناس قليل الاصل

كونت بعملة زى الاخ واكتر كانت فلوسى معة واى حاجة يطلبة حتى عيونى مكنتش تغالى علية

عايشين مع بعض واحد بالضبظ بس فجاءة خان بياااااا ومن غير اى سبب
ِ
كان بيتى هوة بيتة وفى وقت جرحة ادوية وفى وقت فرحة اقف جانبية
والله ما كونت عارف انك قليل الاصل بكرا يا صحبى مسيرك جى يالى ملكش فى غدر عذر

احترت فيك بالذات ومش عارف انا عملت معاااك ية من البداية عشان تنهى صدقتنا بهذة النهاااااااااية

الاصحاب لية اتغيرت واتبدلت ولا فى اخلص ولا حتى حبة من الاحساس لبعضيهم

كلة دة بسبب الفلوس بالذات الى يقول غير كدا يبقا كذب

خاتنى ع اخلصى وحبى ليك وثانية خونتى ولا حتى هونت عليك تصدق بالله انا مش مصدق الى حصلى منك دة

وكل يوم اقول ازاى هوة دة صاحبى الى كان زمان كل حبى لية اكتر من اخ وكل ما يقولى ع حاجة حتى من غير ما اعرف انها عيب ولا حرام اعملها ع طول عشان متزعلش منى فى يوم ولا يكون فى فراق بينى وبيك

كل دة عشان عرفت نااس معها فلوس واالفلوس يعنى زى ما بيقولوا بتكبر النفوس وانتة معدش عندك حتى نفس ولا ضمر عشان يكون موجود جوك ااااااااحساس
ولا دة كلام عليك فاضى ملوش لزوم

مش عارف احوال الدنيا اتغيرت وكل واحد معة مااااااال بقا يدوس ويعدى والسلام ولا حتى حد يقولة دة عيب يا اخ ولا حراام كلة ع كلة بيعدى بالمااااال

مش كدا يبقا حرااام ولا الزمان الى احنا فية دة بقا محلل وعاااااااادى بس المهم تكسب ماااااااال ويكون قلبك ع المال ميااااال
الميزان اتلخبط وبقا يطب ع الناس الى معها المال

بعتنى منك لله يا صاحبى ومش افتكر انى عملت معاك سبب يخليك تخونى بالشكل دة وتغدر بيا فى الظرف الى محتاج ليك فية انتة من يوم ما عرفتك وانا جميلى عليك مش تتعد ولا تحسب بس انتة عملت حسابك وختنى ع وش ترخ وخوانت فجاءة وحتى مش قولت ليا سلام

غلطى من البداية انى عرفتك ولا يمكن عشان شوفت وانتة من البداية كونت تقول انى خوان عشان اعمل حسابى لليوم دة واعرف انى الدنيا فيها اصحاب خاينين

افتكرتك صاحب تتصحب واديتك كل ما عندى عشان لقيت فى البداية طيب

والله انتة طلعت فى النازل وانا الى فى الاول عليت لحد نجوم الكون فوق وانتة نزلتى بغدار تحت فى سابع اااارض
ممكن يكون دة حلال او حرام بس انا عرفت دة بالنسبة ليك يبقا اية
دة ليك اقل حاجة وخاينة عادى عشان انتة بس خواااااان
ولا حتى تعرف معناااا الامل مع الاصحااااااااااب
صاحبى اتمنلك كل التوفيق فى حياتك وتكون عايش بس عشان تخون بالناس بس ياريت تبعد عن النااس الى تعرف معنا الاحساس عشان انتة اكيد معندش احساس وقلبك من المال بقا سكران وميل لى قرش تعرف انك تكسبة من اى حد

انا مش عايز اقول عليك فكثر عشان همومى منك بتبكينى ليل نهااااار ومش مصدق لحد الان ان خونت القلب الى حبك

فعلنا الزمان غيرك لكن الايام معاك ممكن تغير نفسك وترجع من الاول زى البداية وانا معاااااااك لحد النهاااية ولا فى عندى كلام من تاااااانى عشان احزانى كترت عليا من اغلى صاحب ليا بالكون

ايوا صح دلوقتى اتاكدت انى الفلوس بتغير النفوس والناس اتغيرت عن الاول وعن زمان ايام الطيبة والحنان

بس يا خسارة الى تفتكرة صاحبك ويقف جانب وقت محنتك ع طول لما ترتاح ليك خد منة بقا خوانة وغدار ع قفا مين يشيل

عشرت صاحب زمان ياناس قليل الاصل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-