مرحبا بكم فى دردشة ومنتديات الذكرى شرفت ونورت تواجدك للمنتدى
مرحبا مليونـ ..

مرحبا .. مع كل شروق شمس وغروبها
مرحبا .. عدد نجوم السماء اللامعة في الأفق
مرحبا .. حين تتلاطم أمواج البحر
مرحبا .. عند سقوط قطرات الندى على الزهر
يسعدنا تسجيلك في منتدانا المتواضع

مع تحيات
اداره المنتدي

مرحبا مليونـ ..

مرحبا .. مع كل شروق شمس وغروبها
مرحبا .. عدد نجوم السماء اللامعة في الأفق
مرحبا .. حين تتلاطم أمواج البحر
مرحبا .. عند سقوط قطرات الندى على الزهر
يسعدنا تسجيلك في منتدانا المتواضع

مع تحيات
اداره المنتدي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
انسى يا قلبى انسى ان كان ليك حبيب 0t152554

انسى يا قلبى انسى ان كان ليك حبيب

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

انسى يا قلبى انسى ان كان ليك حبيب Empty
مُساهمةموضوع: انسى يا قلبى انسى ان كان ليك حبيب   انسى يا قلبى انسى ان كان ليك حبيب Emptyالإثنين سبتمبر 29, 2008 1:40 am

انسى كانت ايام وكونت فاكر انك ملاك بس دلوقتى خلاص قلبى راجع من تانى وعاد التفكير فيكى يا خاينة

كل دموعى مهما تبكى قصدى مش ها اغفر ليكى نارى وجراحى جوابا مش ها يطفوا غير لو تموتى او اسيبك الى الابد بدون كلام كتير

براى منك عشان انتى مش بتحسى وحبك دة مكنش حب دة كان غلطة بحاول انى اصلحها وافرقك ومش اشوفك فى يوم عشان بشوفك بتحول الى مشجون الى القتال

وانتى كونتى زمان فى قلبى دلوقتى بقيتى انتى نقطة ضعفى ولازم اسيبك ومش افكر فيكى

من تانى عشان كل املى فى الحياة كونتى انتى ايام زمان لكن دلوقتى نظرتى اتغيرت اتبدلت واتغيرت

رجعة ازاى من تانى وتقولى انا الى كونت غلطانة تعال ننسا الى فات ونعيش بكرا مع بعضنا انا وانتة سواء

بعد ما هان الحب وبعتى مهما بكتى ومهما عتبتى انا بقولك انسى قبل ما تتكلمى كلمة تااااااانى مش ها ارجعلك من تاااااااانى انا مجنون اروح لواحد مش حاسس بيا ولا كان دة حتى يسواء انسان
لو فكرت ارجعلك من تانى يبقا انا مش ها اسامح نفسى انتى لو ها تبقى فى حياتى يبقا اهون انى اموووت ولا اعيش مع واحد جوة قلبة غموض وبيحول ياكد حبة ليا بعد ما غدار بيااااا وانا شايف عيونك بتخداعك وعايزنى اصدقك يا بنتى حرام عليكى انتى بتخدعينى ولا بتخدعى نفسك

انا لو ايدك لمست ايدك اقطع ايدى فى يومها ولا اسشوف ايدى بتلمس انجس ايد فى الكون

ولو شوقى حاول يخدعنى ويرجعنى ليكى والله امشى ع الشوق ولا ارجعلك

انا فعلنا حبيت وكونتى زمان املى بس دلوقتى اعتبرك ذكرة افتكرك فيها بكل الخداع والوم وانا مش ناااااااوى ارجع لشخص مجنون

كتير الكلام فيكى لكن مش ها يطفى نارى بيكى الى قايدة جوايا وقلبى يلمنى على ما فعلت وفكرت انى احبك واعيش معاكى حياااااااتى وكونت فاكرك ها تحسى بيا وتعيشى معايا حياتى بس انتى دمرتى كل حياتى من يوم ما عرفتك وانا ندمت انى شوفتك

انا كونت ليك وحياتى كانت ملك ايديك بس ياخسارة طلع احساسى بيكى وهم عاشت فية وكونت مومن بية انة يكون حلم وها يتحول الى حقيقة بس الحمد لله صحيت من حلمى والكبوس الى كونت معيش روحى فية ومش ها الوم واعتب عليك عشان قبل منك كونت عايش نفس دور لكن عمرى ما خونت شخص حبنى بجد ولا خدعتة عشان شى او اى سبب

الحكاية ما بنا هيا هيا ومش ها اكتر فى كلامى عشان جواياا نار مش ها تنفع تطفا غير برحيك من قدامى مش هوة دة كان زمان شعورك وهوة دة كان دورك بتمثل كويس وتسقية ليك منى لعبتها صح وانا اقولك برفوا عليك وياريت مش اشوفك فى يوم ولا حتى عايز اسلم عليك لو عيونى تشوفك انا احرق عيونى عشان مشوفش شخص معدوم من جوة الحب وقلبة مايت جوة ومش عارف قلبك جوة نبض ولا دة وهم

سبنى اقولك ع الى بتخبية ملمحك سبنى اقولك ع الحقيقة انتة كونت معيشنى فى وهم وصحيت
اوعة تضعف وكمل ع الخط وخليك خاين انانى وفكر فى نفسك بس ولا حتى تفكر فى حد تاااااااااااانى يا انانى

جواة قلبى حقد وكرهة ليك ياة مش ممكن اسوة بالارض والسماء دة اكتر بالكتير اكبر من المعقول يا خاين الوعد
حولت تغيرى وكونتى عايزنى ابقا زيك وانا مكونتش واخد بالى وافتكرتك عايزنى ابق4ا احلى واجمل انسان يبا خاين

ااااااااااااااااااااااااة منك يا حبيبى قصدى يالى كونت حبيبى

حبيت ايوا بكل شى حلو وحش فيك ومفتكرش انك بالشكل دة لو كونت اعرف انى ها يحصلى كدا كونت موت ولا فكرت فيك

دوت معايا عيشى وملحى عاشتمعايا هنايا وفرحى ازاى بعد دة كلة بتغدار وتكون انتة عذابى وجرحى

انا بكلم نفسى عليك عشان بس افتكر كل شى منك عشتان انتة عملت فيا حاجات كتير

خاين خانى قاتل قتلنى وااااااااااااااااااااة منك ياااااااااااا حبيبى

بس بس مش عايز اسمع منك كلام انتى جايا اليلة تحكى كلام ملوش لزوم وانا نسيتة من زماااااان

قد ما كونت قريب منك كونت شاكك انى بتحولى تبعدى عنى ومش عارف اية السبب لكن كونت وهم نفسى وعايش وبقول دة ملاك

بس مكونتش ممكن اصدق انك انتة تخونى لحد ما شوفت بعينى كل الى حصل منك

خاين جراح قلبى ملوش دواء غير البعد عنك والهرب منك يا خاين او حتى لو كانت ع حياتى اموت وارتااااااح من وشك

جى تتاسفلى وتندم ع الى حصل وتقولى انسا الى كان انا برضوا مهما كونت برضوا حببتك
مش هما دول الكلمتين الى انتى جيا تقوليهم وفى اخر المتم ترسمى دمعتين ع الخد وترسمى عليا كل حاجة عشان اصدق كدابك

خلاص حبيبك مش انا خلاص مكانك كان زمان جوة قلبى ودلوقتى طرتة من جوابا خلاص وقلبى ماااات

كفاية كلام كفاية دموع كفاية انا عندى امووت ولا اشوفك يموت معايا الى يجرح قلبى مرة مستحيل اصلحة وانسهلوا واقول كلة بيغلط واعدهالك
تبقى غلطانة وبتحلمى وحلمك عالى وانا قلبى فى قلبى غالى مش ها ارخصة ليكى انتى بالذات مستحيل اعيش معاكى

وكونتى بتقولى زمااااان مستحيل قلبك بعدى يعيش انا بقا ها اكد قلبى واخليكى تشوفى قلبى وتصدقى انى بعدك منك انتى قلبى عااااااااش

انسى يا قلبى انسى ان كان ليك حبيب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-