مرحبا بكم فى دردشة ومنتديات الذكرى شرفت ونورت تواجدك للمنتدى
مرحبا مليونـ ..

مرحبا .. مع كل شروق شمس وغروبها
مرحبا .. عدد نجوم السماء اللامعة في الأفق
مرحبا .. حين تتلاطم أمواج البحر
مرحبا .. عند سقوط قطرات الندى على الزهر
يسعدنا تسجيلك في منتدانا المتواضع

مع تحيات
اداره المنتدي

مرحبا مليونـ ..

مرحبا .. مع كل شروق شمس وغروبها
مرحبا .. عدد نجوم السماء اللامعة في الأفق
مرحبا .. حين تتلاطم أمواج البحر
مرحبا .. عند سقوط قطرات الندى على الزهر
يسعدنا تسجيلك في منتدانا المتواضع

مع تحيات
اداره المنتدي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
ارجع يلا من الفراق والله انا قلبى داب 0t152554

ارجع يلا من الفراق والله انا قلبى داب

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

ارجع يلا من الفراق والله انا قلبى داب Empty
مُساهمةموضوع: ارجع يلا من الفراق والله انا قلبى داب   ارجع يلا من الفراق والله انا قلبى داب Emptyالإثنين سبتمبر 29, 2008 1:38 am

لعيونك انتى سهرات اليل محنار ويحر قلبى الشك فى انك تكونى نويتى ع الرحل الى الابد

واخاف انى ياتى اليوم وتقولى لى وداع يا حبيبى ولا اخاف ان لا تذكرى حتى كلمة حبيبى

الشك قتلنى فى التفكير عن حالك الذى سار ينهرلا عليا بالمواجع والالم ومن يوم ما رحلتى عن عينى وعينى لم تطوق طعم النوم سهرة طول اليل تتذكر احلى ايام عشتها معاكى وفى حضن هواكى وذكرياتك كلها جواة قلبى عيش بيها حياتى وعندى امل ان تعودى ولكن اخاف من الايام التى بعتى عنى فيا ان تغير مشاعرك ومعانك من نحيتى ولكن

ان اعرفك جيدا لم يغيرك زمان ولا ايام ومهما تكون الحياة معاكى ملطشة وافشة فى كل حاجة برضوا حبى جوة قلبك عاش ومهما تقولى لى اى كلام برضوا احسااس فى جوة قلبى مش ها يموت ويعيش حياتى كلها برضوا احساااسى ليك

وانتى كونتى بتشوفى فى الاول نظرة لعينيكى جياا ازاى انا كونت اول ما بشوفك بحس انى شوفت القمر ماااااشى ع رجلية ع الارض والقمر من جمالك بيتخط

ياخوفى لا يجى اليوم الى معرفش فى رد ولا حتى صمت
بس يا حبيبى حبى فيكى مخلينى مجنون بيكى ومهما تقولى ليا ع الفرق قلبى برضوا ها يكون فى حااااااااااالة اشتااق لقيكى
ومهما تبعد بنا الايام حبنا جواة قلبنا عمرة ما يهدة زماااااان ولا ايااااااام

ومهما تنسى وتبعد لبعيد شايفك وحسك وضمك جوة قلبى يا غااااااالى انتة الى جددت ليا حياتى بعد ما كونت خلص فقت الامل فى حياااااتى يا احلى ملااااك
اخاف اقول عليك حور عين لا الناس تعرف ويقولوا عليا مجنون بس هوة دة الى بحسة معاكى طول ما بلمس ايدك بحس انى الدنيا كلها بين ايديا ولما ابص فى عينك اغرق فى عالم كبير اوووووووووى من الحنية
ولما اتكلم معاكى احس انى صوت كروان طالع من القلب بجد ولا فى كلمة من صوتة كذب
عاشت معاكى احلى ايام وياترى يا حبى الايام دى راجعة من تاااااااانى ولا خلص كانوا حبة ايام من حبنااا وخلاص خلصت ولا اياااااااام دى مسير ها تعود ليا من تاانى بعد حبى ما يرجع من جديد لياااا ويخلنى من تاااااانى اعيش
معقول ها افضل اعيش كدا فى البعد وعوين مش عارفة تنام فى اليالى افضل جانب القمر سهران لنى حساس انك انتة مكانى وبحس كمان انى القمر كل يوم بيسالنى عليك
حرام يا حبى ارجع تعالى دانا دوبت من الفراق ومش بتكلم مع حد عشان كلمى كلة كان عليك لكن دلوقتى اتكلم عنك واقول اية هوة من امتى كلامى فيك بيكافيك ولا حتى لو اعرف اى حاجة اعملها عشان ترضا عنى ولو جت ع عيونى متغالش عليك ولو كان ع قلبى انتة عارف قلبى بين ايديك
ولو كان ع روحى وربنا من يوم ما عرفتك وروحى فيك وانتة عارف كل نبضة من قلبى بتنداة عليك باعلى صووووووت وبتقول وووووووحشتنى موووووت تعال ارجع مش عارف اعيش غير بين ايدين ومعاااااااااك ايامى متسويش ولا حتى تسمى ايام دى هلك من دونك وحياااااااااااة اغلى شى عندك تعالى خلينى اعرف اعيش انا حاسس انى كل يوم احساسى فى الحياة بيخلص ويروح لما بحس بس انك مش نوى ترجع من جديد

بحبك اوووووووووى ومشتاااااااااااااااق اليك

ارجع يلا من الفراق والله انا قلبى داب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-